Monday, January 16, 2012

Exam Woi!!!!


salam,
ni aku nk cite siket ni...
sem ni aku ad satu paper je
esok la paper aku tu..ape?esok??!!!...
adoyai...apela nk ade paper2 ni...
mlas btol nk jawab exam...
dah la esok exam,satu bnde pon aku xbace...
hebatkn??!!nk kate aku genius xde la plak...
sbnarnye aku ni pemalas..haha...
tapi xpe,esok pasti bole punye...chayok!!
so mak ayah,adik2, and kawan2 kat luar sane, doa2kan la
aku dapat jawab exam tu dgn tenang k...
aku xnk lulus aku nk dpt A++++..haha..
so,doakn aku ye....aminn....

skarang ni ape yg patot aku buat ialah,g study...
study smpai lebam...haha
tp kalo nk study kne g makan dlu..
bile perot lapaw,sume keje xmnjdi..
so gerak g ayam penyet dlu la,...
bak kate kawan2 aku, "PECEL JOM"..
haha...k la...
aku chow dlu..t a ad mase aku wat entry baru..

eh before terlupa,,,,


GOOD LUCK pada semua yg akan menghadapi exam k..!!
aku doakn kowg sume berjaya!!aminn...
  
  harap2,dapat jawab exam ngn tenang,,,wow,tekun la dieowg kt atas ni...yeye je tu..haha


Nota kaki:  Dalam mengejar sesuatu impian,kita akan terus mengorak langkah untuk ke peringkat seterusnya.
tetapi,pernahkah kita terfikir "selaras ke dengan hasil usaha yang kita 
lakukan selama ini?"..fikir-fikir kan...



No comments:

Post a Comment