Tuesday, January 10, 2012

Duren-duren


ha ni makan dia......
DEMAM sampai 2 hari....
ape sebabnya?
sebab DURIAN la...
aku ni bole dikatekan hantu durian jgk la...
nak dijadikan cerita,
2 hari lpas aku ngn kawan2 g mkn durian...
almaklumla,assesment sume dh habis...so pergi la berjimba2 ngn kawan2..
so kiteowg wt la kputusan mkn durian...
aku bila dah mkn durian xingt dunia...ape nk jd kau aiman oi...
mkan xnk byk plak...
lpas je selesai mkn,aku pon beransur la balik rmah...
sampai je kt umah tgah2 lpak tu,tekak aku rase sakit..
HA!!!aku kalau nk demam mang sakit tekak dulu..
so,firasat aku mang betol la...
malam tu jgak aku demam,,
ape lagi, selesema+batuk+sakit kepala sume sampai..
so ape lagi,DEMAM pon sampai la...
walaupon ari ni aku dh baik,tp ade la siket2 selesema..
tp xkesah la sume tu.....jnji aku puas dapat makan kau wahai Durian..haha
so,tu je la aku nk cerita pasal entry aku arini...
adios....

sedapnye la kaw wahai durian..jom mkn durian lagi..

Nota kaki: semua yang berlaku ada hikmahnya,,,,sakit tu ujian dari Dia...jangan salahkan takdir
kalau dah jadi mcm ni...redha...



No comments:

Post a Comment