Wednesday, December 7, 2011

Mengeluh je mampu skrang...

sigh.....
final oooo final.......
xtaw dh aku nk ckp ape....hnye bole mengeluh je skrang ni....
assgment bertimbun2....
duit dh xde.....
skrang ni nk makan pon ingt assgment berlambak2 ni....
sampai xmkn coz nk saving duit utk print assgment bagai...
cepatla habis belajar.....aku xnk susahkn parenz aku lg coz dok minx duit
slalu ngn dieowg..kadg2 sbgai ank ni rase malu plak bile mcm ni....
mak ayah,eman minx maaf coz byk menyusahkn mak n ayah selama ni....
sorryy.....

so skrang ape yg aku bole  lakukan?
nak x nak kne la tempuh sem ni....
ape nk jd jd la.....
aku dh malas nk pk.....
kite ni kn REAL STEEL nk wat sume assgment blmbak2 ni...
ckp byk pon xgune.....
daa......

2 comments:

  1. kita hanya mampu bersabar dan terus berusaha memberikan sesuatu yang bermakna pada diri mereka.. tidak ternilai pengorbanan yang mereka berikan kepada kita :)

    ReplyDelete
  2. taw xpe gee......hurm...rindu r mak ayah aku,,,ishkkk...

    ReplyDelete